EPISODE · Nov 13, 2023 · 40 MIN
למה מונופול הוא משחק גרוע? [התשובה]
from התשובה עם דורון פישלר Hatshuva With Doron Fishler · host רשת עושים היסטוריה
השאלה היא איך מנצחים במונופול, אבל אולי השאלה היותר טובה היא איך הגענו למצב שבו אנחנו בכלל מעוניינים לנצח במונופול, והאם יש דברים טובים יותר לעשות..נ.ב: כיאה למצב, הפרק סובל מאיכות סאונד לא יציבה. אנחנו מודעים ומתנצלים על זההמשחקים שהוזכרו בפרק:קינגדומינו - Kingdominoשוק השיקויים - Quacks of Quedlinburgקליקו - Calicoטיקט טו רייד - Ticket to Rideחתולים מתפוצצים - Exploding Kittensדומיניון - Dominionארק נובה - Ark Novaמקווים שנהנתם ואם כן אל תשכחו לדרג ולעקוב אחרי הפודקאסט.אל תשכחו להצטרף לניוזלטר השווה שלנו בלחיצה כאן. 💌ולצפייה בפרקים הרשמו לערוץ היוטיוב שלנו בלחיצה כאן. 🤩לעמוד האינסטגרם לחצו כאןלעמוד הפייסבוק לחצו כאןלעמוד הטוויטר לחצו כאןלעמוד הטיקטוק לחצו כאן
What this episode covers
השאלה היא איך מנצחים במונופול, אבל אולי השאלה היותר טובה היא איך הגענו למצב שבו אנחנו בכלל מעוניינים לנצח במונופול, והאם יש דברים טובים יותר לעשות..נ.ב: כיאה למצב, הפרק סובל מאיכות סאונד לא יציבה. אנחנו מודעים ומתנצלים על זההמשחקים שהוזכרו בפרק:קינגדומינו - Kingdominoשוק השיקויים - Quacks of Quedlinburgקליקו - Calicoטיקט טו רייד - Ticket to Rideחתולים מתפוצצים - Exploding Kittensדומיניון - Dominionארק נובה - Ark Novaמקווים שנהנתם ואם כן אל תשכחו לדרג ולעקוב אחרי הפודקאסט.אל תשכחו להצטרף לניוזלטר השווה שלנו בלחיצה כאן. 💌ולצפייה בפרקים הרשמו לערוץ היוטיוב שלנו בלחיצה כאן. 🤩לעמוד האינסטגרם לחצו כאןלעמוד הפייסבוק לחצו כאןלעמוד הטוויטר לחצו כאןלעמוד הטיקטוק לחצו כאן
NOW PLAYING
למה מונופול הוא משחק גרוע? [התשובה]
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m