EPISODE · Jun 22, 2026 · 47 MIN
Louise Angelica Riise: "Jeg har skyldfølelse for at han er enebarn"
from Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Luise Riise er på besøk, og deler om livet som alenemor, skyldfølelsen hun kjente på etter bruddet, og sorgen over at sønnen hennes ikke skulle få vokse opp med en søskenflokk slik hun selv hadde sett for seg. Hun forteller også om årene med prøving før hun endelig ble gravid – og hvorfor hun var takknemlig for hele reisen, også de tøffe dagene. Vi prater også om hvordan det er å oppdra et barn med en fotballstjerne, og hennes nåværende forhold med David Eriksen.Spørsmål kan sendes til @noraangeltveit på InstagramØnsker du å samarbeide med denne podcasten? Ta kontakt med [email protected] podcasten er produsert av @simpl.talent Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
What this episode covers
Luise Riise er på besøk, og deler om livet som alenemor, skyldfølelsen hun kjente på etter bruddet, og sorgen over at sønnen hennes ikke skulle få vokse opp med en søskenflokk slik hun selv hadde sett for seg. Hun forteller også om årene med prøving før hun endelig ble gravid – og hvorfor hun var takknemlig for hele reisen, også de tøffe dagene. Vi prater også om hvordan det er å oppdra et barn med en fotballstjerne, og hennes nåværende forhold med David Eriksen.Spørsmål kan sendes til @noraangeltveit på InstagramØnsker du å samarbeide med denne podcasten? Ta kontakt med [email protected] podcasten er produsert av @simpl.talent Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
NOW PLAYING
Louise Angelica Riise: "Jeg har skyldfølelse for at han er enebarn"
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 25, 2026 ·59m
Jun 23, 2026 ·42m
Jun 18, 2026 ·28m
Jun 16, 2026 ·48m
Jun 15, 2026 ·22m
Jun 13, 2026 ·69m