EPISODE · Nov 29, 2022 · 22 MIN
לסינים כבר נמאס מהקורונה, וגם למשטר
from הכותרת · host שרון כידון | Be.po
כמעט שלוש שנים מאז פרצה מגפת הקורונה, ובסין עדיין מתחזקים מדיניות "אפס הדבקה". התושבים יצאו לרחובות - והמשטר ניסה להקל, אבל יצר בלבול גדול יותר. איך משכנעים מיליונים להקפיד על סגרים והגבלות? מה המדיניות במדינה? והאם ההפגנות יפילו את השלטון של שי ג'ינפינג? Support the show: https://www.ynet.co.il/radioSee omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
לסינים כבר נמאס מהקורונה, וגם למשטר
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 16, 2026 ·26m
Jun 9, 2026 ·26m
Jun 3, 2026 ·15m
Jan 17, 2026 ·30m
Jan 8, 2026 ·28m
Dec 23, 2025 ·29m