EPISODE · Jun 2, 2026 · 10 MIN
Mai-Britt Beith gør status på det første halve år i byrådet
from Skaga FM Interview
Mai-Britt Beith fra Socialdemokratiet gæster Skaga FM til en snak om det første halve år af den nye byrådsperiode i Hjørring Kommune. Hvordan har samarbejdet været i byrådet, hvilke sager har fyldt mest – og hvad bliver de største udfordringer resten af året? Vi ser også nærmere på økonomi, velfærd og de politiske ambitioner for kommunen. Vært: Henrik Ledet Find flere Skaga Podcast her: http://skagafm.dk/podcast/ eller der hvor du henter dine podcasts
NOW PLAYING
Mai-Britt Beith gør status på det første halve år i byrådet
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.