EPISODE · Mar 19, 2020 · 47 MIN
Meet and Greet bersama Senrose Sisters???
from Manap Mawi · host Manap Mawi
Jika diberi pilihan, artis manakah yang ingin anda luangkan masa selama tiga jam bersama sama? Siapakah artis pilihan anda?? Si Manap nak Cita Citata.....Mawi pulak nak Uqasha ngan Nelydia..... Episode ini dibawakan khas di Spotify dan Nakkahwin.com dengan kolaborasi bersama Portal Perkahwinan Melayu/Islam nombor satu di Singapura, NAKKAHWIN.COM Lungsuri lelaman web mereka di www.nakkahwin.com atau lelaman Facebook dan Instagram mereka di NakkahwinSG untuk mendapatkan butiran butiran lanjut.
Embed this episode
NOW PLAYING
Meet and Greet bersama Senrose Sisters???
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.