EPISODE · Nov 25, 2020 · 13 MIN
מה בא קודם? הביצה או הטרנספורמציה הדיגיטלית
from CRM.BUZZ פודקאסט ובלוג בנושא עבירוּת אימיילים, אימייל מרקטינג ושיווק. מגיש: סלע יפה
השחיקה בנאמנות לקוחות מחייבת עסקים לעבוד נגד המגמה 🙃במקום לנסות לבלוע את כל השוק, ולספק חוויה בינונית ומטה, להתמקד בקהל מצומצם ונלהב. זה מאפשר לעשות WOW לקהל לקוחות שהם true fans. קהל לקוחות שמקבל משהו מאוד מיוחד באותו עסק. השאיפה של עסקים הוא להתמקד בלקוחות שהגיעו לתחתית המשפך השיווקי: אלו הסנגורים – הלקוחות שעברו את שלב ה-Loyalty והם שגרירים וסנגורים.כמו במערכות יחסים, נאמנות היא עניין מורכב הדורש השקעה של שני הצדדים.למעט דוגמאות של תוכניות נאמנות כדוגמת פריים של אמזון, נאמנות לקוחות נשחקה והגיעה לשפל. ואם לא די בכך, ה- 🦟 מזעזעת את נאמנות הלקוחות עוד יותר. מצד שני הקורונה פותחת בפני עסקים מקומיים לגלות את האונליין ולהיחשף אל לקוחות חדשים באונליין. מה שעבד באופליין, עם יחס אישי ומבט ישיר בעיניים דורש התאמות לאונליין והנה עוד אתגר. למאמר המלא הרשמה לרשימת הדיוור שלנוSee omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
מה בא קודם? הביצה או הטרנספורמציה הדיגיטלית
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 22, 2026 ·39m
Jun 22, 2026 ·3m
Jun 20, 2026 ·3m