EPISODE · Apr 24, 2022 · 54 MIN
מה אם לא היה גיבוי לצעצוע של סיפור 2? אברי רוזן-צבי
from מה אם
השבוע אנחנו עם המה אם שהיה הכי קרוב לקרות עד כה: ב1998 בזמן העבודה על "צעצוע של סיפור 2" הסרט השלישי בסך הכל של אולפני פיקסאר אחד הטכנאים הקיש פקודה לא נכונה ומחק את כל החומרים של הסרט. למזלם, לעובדת שהייתה בחופשת לידה היה עותק עדכני על המחשב בבית. בלי אותו גיבוי - האולפן הצעיר לא היה מצליח להשתקם כלכלית. זו כנראה היפותזה מאד הגיונית. וכאן מתחיל הפרק שלנו: בלי פיקסאר, איך נראה הקולנוע של ה-25 שנים האחרונות? עולם האנימציה הממוחשבת, ההצלחה האדירה לה זוכה תאגיד דיסני, השליטה של סרטי מארוול ועוד. האורח הפעם הוא האיש איתו התחלתי לעשות פודקאסטים ב"נבלים זה אנחנו" ו"סרטים זה אנחנו" ובגדול - אחד האנשים היקרים לי בעולם: אברי רוזן-צבי.כבר עסקנו בנושא דומה מאד בפרק עם נעמה רק על מה אם הרנסנס של דיסני לא היה מתרחש - אז מעניין לראות שני אנשים שונים מסתכלים על אותו עולם בצורה אחרת. עוד על המקרהרוצים לשתף אחרים בפודקאסט - דרגו אותו והשאירו ביקורת בפלטפורמה בה אתם מאזינים - לחצו כאןאם אתם אוהבים את מה שאני עושה ורוצים לתמוך בהפקה - מוזמנים לפטראון שלירוצים לדבר על היסטוריה אלטרנטיבית - יש לנו קבוצה בפייסבוק בשביל זה בה אפשר לדבר על הפרקים שהיו, רעיונות לפרקים וסתם מחשבות היסטוריות - רגילות או אלטרנטיביות
NOW PLAYING
מה אם לא היה גיבוי לצעצוע של סיפור 2? אברי רוזן-צבי
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 26, 2026 ·7m
Jun 26, 2026 ·55m
Jun 26, 2026 ·11m
Jun 26, 2026 ·1m
Jun 25, 2026 ·6m
Jun 25, 2026 ·1m