EPISODE · Jun 6, 2022 · 36 MIN
מה אם לא הייתה עבדות בארצות הברית? ד"ר אלי קוק
from מה אם
זה לא יהיה מופרך להגיד שבלי סחר בעבדים - ארצות הברית לא הייתה נראית אותו הדבר. תנופת הצמיחה הודות לכוח אדם שלא צריך לשלם לו (אך כן מחייב השקעה כספית) לא הייתה יכולה להתקיים. הדבר מעלה שאלות אודות האופן בו הייתה מתפתחת ארצות הברית - עד כמה מערבה היא הייתה מגיעה. ובתוך הוואקום של האימפריה שלא קמה, מה היה קורה עם הבריטים ושאר המעצמות האירופאיות, אבל לא רק שם, אול יפן הייתה הופכת לכוח עולה. אירחתי את ד”ר אלי קוק - היסטוריון של הכלכלה של ארצות הברית - כדי לדבר על החיבור העמוק של ארצות הברית לעבדות מראשיתה, וכן על העבדות במקומות נוספים בעולם החדש וכן ההשפעות שהיו לה על טכנולוגיה, תרבות ועוד. רוצים לשתף אחרים בפודקאסט - דרגו אותו והשאירו ביקורת בפלטפורמה בה אתם מאזינים - לחצו כאןאם אתם אוהבים את מה שאני עושה ורוצים לתמוך בהפקה - מוזמנים לפטראון שלירוצים לדבר על היסטוריה אלטרנטיבית - יש לנו קבוצה בפייסבוק בשביל זה בה אפשר לדבר על הפרקים שהיו, רעיונות לפרקים וסתם מחשבות היסטוריות - רגילות או אלטרנטיביות
NOW PLAYING
מה אם לא הייתה עבדות בארצות הברית? ד"ר אלי קוק
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 26, 2026 ·7m
Jun 26, 2026 ·55m
Jun 26, 2026 ·11m
Jun 25, 2026 ·6m
Jun 25, 2026 ·1m
Jun 25, 2026 ·3m