EPISODE · Apr 17, 2019 · 38 MIN
Noteringssjef Adam Kostyál i Nasdaq om gründernes vei til børsen
from Shifter
Nasdaq og Euronext konkurrerer om å vinne kjøpet av Oslo Børs. I denne podcasten forteller noteringssjef Adam Kostyál hvorfor han ønsker å ta ta over den norske børsen. Han forteller om hvorfor og hvordan tech-selskaper bør gå på børs, og også hvorfor noen kanskje ikke bør det. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
What this episode covers
Nasdaq og Euronext konkurrerer om å vinne kjøpet av Oslo Børs. I denne podcasten forteller noteringssjef Adam Kostyál hvorfor han ønsker å ta ta over den norske børsen. Han forteller om hvorfor og hvordan tech-selskaper bør gå på børs, og også hvorfor noen kanskje ikke bør det. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
NOW PLAYING
Noteringssjef Adam Kostyál i Nasdaq om gründernes vei til børsen
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 26, 2026 ·9m
Jun 25, 2026 ·13m
Jun 25, 2026 ·4m
Jun 24, 2026 ·15m