EPISODE · Jun 10, 2025 · 24 MIN
Nu skal Forsvaret igen kunne forsvare Danmark
from Frontlinjen · host RADIO IIII
Nato-landene er enige om at bruge 5 pct. af bnp på forsvar. I alt 3,5 pct. skal gå til 'hårde militære udgifter', og 1,5 pct. skal gå til 'infrastruktur og relaterede udgifter’. Derudover har regeringen besluttet at fremrykke den nye værnepligt på 11 måneder og at genetablere en mobiliseringsstyrke. See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
Nu skal Forsvaret igen kunne forsvare Danmark
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
May 29, 2026 ·57m
May 6, 2026 ·38m
May 4, 2026 ·36m
May 3, 2026 ·50m
Mar 23, 2026 ·46m