EPISODE · Feb 18, 2021 · 1H 9M
Programa del 18 de Febrer del 2021
from 8250
ELOI: Avui tenim amb nosaltres a Pep Poblet, probablement el millor músic de Catalunya… TOMMY: Potser seria Pau Casals… ELOI: Bé doncs, Pau Casals, Pablo Hasel i immediatament Pep Poblet. Al Hasel li donem la segona posició a titol honorífic, oi que m’ho permets Pep? ELOI: Osti els de Vic… no esteu d’osties… o més ben dit, esteu de moltes osties. Sabeu com li diuen a la comisaria de Vic? La Pedrera. TOMMY: Jo crec que molts de nosaltres recordem al Pep Poblet de tocar a la TV als programes de Buenafuente.
NOW PLAYING
Programa del 18 de Febrer del 2021
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.