EPISODE · Aug 31, 2022 · 35 MIN
פרק 76: מה חשבתי על The last of us Part 1?
from קו-אופ · host אודיותר | Audioter
כל העדכונים המעניינים מתערוכת גיימסקום שהתקיימה השבוע, סוני עומדת בפני תביעה על סך 6 מיליארד דולר, המחיר של הפלייסטיישן 5 עומד לעלות ומה חשבתי על הגרסה המחודשת לאחד המשחקים הטובים אי פעם - The Last of us Part 1.
NOW PLAYING
פרק 76: מה חשבתי על The last of us Part 1?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 19, 2026 ·56m
Jun 12, 2026 ·56m
Jun 5, 2026 ·56m
May 29, 2026 ·59m
May 15, 2026 ·57m
May 1, 2026 ·56m