EPISODE · Sep 30, 2024 · 52 MIN
Retrobil: Grisetøft eller bare griseri?
from Avskiltet
Nye Renault 5 er kul. Men hvorfor blir retrobil ofte så innmari teit? Det blir en episode dedikert til det største spørsmålet av dem alle: Retrobil er fett da? Eller? Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
What this episode covers
Nye Renault 5 er kul. Men hvorfor blir retrobil ofte så innmari teit? Det blir en episode dedikert til det største spørsmålet av dem alle: Retrobil er fett da? Eller? Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
NOW PLAYING
Retrobil: Grisetøft eller bare griseri?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.