EPISODE · Jun 23, 2025 · 32 MIN
ארה״ב, ישראל ומונופול הגרעין
from אחד ביום · host N12
רבים רואים את התקיפה האמריקנית באיראן בתור ההישג הגדול ביותר של ישראל במלחמה. וכן, זה הישג אדיר. אבל הוא לא מקרי - אלא שיא של מאבק ישראלי בן 60 שנה שמטרתו, על פי פרסומים זרים, לשמר מונופול גרעיני אזורי ולוודא שבמזרח התיכון תהיה רק מדינה אחת עם "הכפתור האדום". הפעם אנחנו עם ד"ר אור רבינוביץ', חוקרת תפוצה גרעינית מאוניברסיטת סטנפורד – כדי להבין כיצד האירועים האחרונים מתחברים לדוקטרינה ארוכת השנים של ישראל.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
ארה״ב, ישראל ומונופול הגרעין
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 26, 2026 ·72m
Jun 23, 2026 ·103m
Jun 22, 2026 ·100m
Jun 22, 2026 ·38m
Jun 18, 2026 ·58m
Jun 17, 2026 ·73m