EPISODE · Apr 30, 2023 · 37 MIN
S11E9 Part 3 : Kenny dikaji di dalam kajian Sleep Study
from Kinabalu Podcast · host RichNett Works
Apaaaa Kajiannn tidur?? Ya guys si @kny1927 kena buat kajian terhadap TIDUR dia di hospital baru2 ini, doctor bagitau pasal dengkur yang kuat, pasal tidur yang tidak seimbang, dan macam2 lagi kepada dia, dan dia perlu pegi SLEEP STUDY ni beberapa kali lagi selepas sesi tersebut, bermakna ada banyak lagi sesi akan Kenny jalani guys. What is Sleep Apnea dan tahukah anda bagaimana seseorang boleh mati semasa tidur? jom dengar ni episode guys. Kami live tiktok sama producer kami kali ni, @nett_naha dan episode ni sudah keluar di Spotify dan @pogofmapp_my, dan podcast ini dibawakan khas oleh @M3N.KUASA dapatkan discount sebanyak - RM5 setiap kali pembelin dengan memasukan kod KINABALU semasa check out di website www.mylustre.com.my dan di Whatsapp 0175123401 follow semua social mereka @mylustre.malaysia dan podcast ini diterbitkan oleh @nett_naha.
Embed this episode
NOW PLAYING
S11E9 Part 3 : Kenny dikaji di dalam kajian Sleep Study
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.