EPISODE · Dec 2, 2020 · 59 MIN
S26: Johan Atema (NAM) over het einde van de gaswinning in Groningen, de NAM en de toekomst
from Studio Energie · host Studio Energie
Vorige week kondigde minister Wiebes een aantal wetswijzigingen aan waarmee het einde aan de gaswinning in Groningen ook juridisch wordt geregeld. “We zijn er nu echt bijna. Zeer binnenkort stopt de gaswinning in Groningen”, aldus de minister. Over dat stoppen praat ik met Johan Atema, directeur NAM. Hoe wordt het einde van 'Groningen' binnen het bedrijf beleefd? Betekent het ook het einde van de Nederlandse Aardolie Maatschappij?
What this episode covers
Vorige week kondigde minister Wiebes een aantal wetswijzigingen aan waarmee het einde aan de gaswinning in Groningen ook juridisch wordt geregeld. “We zijn er nu echt bijna. Zeer binnenkort stopt de gaswinning in Groningen”, aldus de minister. Over dat stoppen praat ik met Johan Atema, directeur NAM. Hoe wordt het einde van 'Groningen' binnen het bedrijf beleefd? Betekent het ook het einde van de Nederlandse Aardolie Maatschappij?
NOW PLAYING
S26: Johan Atema (NAM) over het einde van de gaswinning in Groningen, de NAM en de toekomst
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Apr 15, 2026 ·28m
Mar 12, 2026 ·14m
Feb 17, 2026 ·21m
Feb 14, 2026 ·11m
Jan 28, 2026 ·20m
Jan 21, 2026 ·18m