EPISODE · Sep 14, 2025 · 27 MIN
S8E123: 'Ze hadden gewoon lekker gisteren naar huis moeten gaan'
from In Het Wiel · host DPG Media
De Vuelta is ten einde gekomen. Zonder ritwinnaar en zonder podiumceremonie, want demonstranten maakten het in Madrid opnieuw onmogelijk om te finishen. Zagen we dit niet allang aankomen? En had die slotrit überhaupt wel verreden moeten worden? Niek Goedvolk bespreekt het in een nieuwe aflevering van In Het Wiel met Roxane Knetemann en Marijn Abbenhuijs. Uiteraard kijken we ook uitgebreid terug op de WK mountainbike met Mathieu van der Poel, waarin ons vooral het interview na afloop opviel. See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
S8E123: 'Ze hadden gewoon lekker gisteren naar huis moeten gaan'
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 19, 2026 ·34m
Feb 18, 2026 ·11m
Feb 11, 2026 ·45m
Nov 12, 2025 ·35m
Oct 17, 2025 ·40m