EPISODE · Oct 17, 2025 · 31 MIN
S8E138: 'Misschien hebben we de lat net iets te hoog gelegd met deze etappe'
from In Het Wiel · host DPG Media
In deze aflevering van In Het Wiel reageert koersdirecteur Roxane Knetemann op de beslissing om de derde etappe van de Tour of Holland te annuleren. Hoe kon het zo misgaan, wat betekent dit voor de volgende etappes en wat moet er volgend jaar anders? Wielerverslaggever Daniël Dwarswaard sprak met koersorganisator Thijs Rondhuis, die aangaf dat een etappe als vandaag zonder politiebegeleiding eigenlijk onmogelijk is. Waarom werd het dan toch geprobeerd? Je hoort het in deze podcast, die zoals altijd gepresenteerd wordt door Niek Goedvolk.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
S8E138: 'Misschien hebben we de lat net iets te hoog gelegd met deze etappe'
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 19, 2026 ·34m
Feb 18, 2026 ·11m
Feb 11, 2026 ·45m
Nov 12, 2025 ·35m
Oct 17, 2025 ·40m