EPISODE · Nov 19, 2021 · 33 MIN
Shippingboost, telesmell og karbontrading
from Utbytte
Klimatoppmøtet er over for denne gang. Hva er det viktigste man som investor bør sitte igjen med? Det forklarer ESG-analytiker Anne Margrethe Platou. Samtidig har gassprisen igjen gjort kraftige byks i løpet av uken. Kanskje er det greit å holde på Equinor-aksjer om man kan? Også har vi smellen i telekomaksjen ICE, sjømataksjene som fremdeles sliter med å innfri, Black Week, Amazon og metaverset. Alt dette er Paul Harper og Marius Brun Haugen innom i dagens episode.Denne episoden ble spilt inn fredag 19. november klokken 10. Produsent: Kim A. Farago, DNB Markets Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
What this episode covers
Klimatoppmøtet er over for denne gang. Hva er det viktigste man som investor bør sitte igjen med? Det forklarer ESG-analytiker Anne Margrethe Platou. Samtidig har gassprisen igjen gjort kraftige byks i løpet av uken. Kanskje er det greit å holde på Equinor-aksjer om man kan? Også har vi smellen i telekomaksjen ICE, sjømataksjene som fremdeles sliter med å innfri, Black Week, Amazon og metaverset. Alt dette er Paul Harper og Marius Brun Haugen innom i dagens episode.Denne episoden ble spilt inn fredag 19. november klokken 10. Produsent: Kim A. Farago, DNB Markets Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
NOW PLAYING
Shippingboost, telesmell og karbontrading
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
May 26, 2026 ·85m
Apr 20, 2026 ·61m
Apr 2, 2026 ·42m
Mar 18, 2026 ·52m
Jan 8, 2026 ·37m