EPISODE · Jul 1, 2022 · 35 MIN
Sommermøte med to kringkastingssjefer
I denne utgaven av Den norske mediepodden møtes NRKs nye sjef, Vibeke Furst Haugen, og TV2-sjef Olav Sandnes til samtale om allmennkringkasting, medieutvikling, konkurransesituasjonen og mye mer. Medietilsynet har akkurat vurdert hvordan de to allmennkringkasterne leverte på sine oppdrag i fjor, og de to toppsjefene kommenterer også resultatene av årets tilsyn. Programleder er Mari Velsand, direktør i Medietilsynet. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
What this episode covers
I denne utgaven av Den norske mediepodden møtes NRKs nye sjef, Vibeke Furst Haugen, og TV2-sjef Olav Sandnes til samtale om allmennkringkasting, medieutvikling, konkurransesituasjonen og mye mer. Medietilsynet har akkurat vurdert hvordan de to allmennkringkasterne leverte på sine oppdrag i fjor, og de to toppsjefene kommenterer også resultatene av årets tilsyn. Programleder er Mari Velsand, direktør i Medietilsynet. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
NOW PLAYING
Sommermøte med to kringkastingssjefer
No transcript for this episode yet