EPISODE · Feb 9, 2026 · 5 MIN
Steffen Ledet er ny formand for Hirtshals Boldklub
from Skaga FM Interview
Hirtshals Boldklub fik ny formand i forbindelse med Søndagens generalforsamling. Steffen Rævskjær Ledet har prøvet rigtig mange frivillige opgaver i klubben, hvor han har været i 35 år. Ungdomstræner, bestyrelsesmedlem i støtteforeningen "Boldklubbens Venner", arrangør af Firmafodbold, førsteholdsmålmand, og nu altså Formand. "Jeg glæder mig virkelig meget til opgaven, sammen med den øvrige bestyrelse og de øvrige frivillige i klubben. Jeg er god til at have overblik, og jeg hører nok til typen der gerne vil have ting til at ske - og gerne hurtigt", lyder det fra Steffen Rævskjær Ledet Vært: Niels Viberg
NOW PLAYING
Steffen Ledet er ny formand for Hirtshals Boldklub
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.