EPISODE · Mar 3, 2023 · 47 MIN
Tom van der Lee: "Ik snap niet waarom mensen op rechtse partijen stemmen"
from Studio Den Haag | BNR · host BNR Nieuwsradio
Groenlinks-Kamerlid Tom van de Lee is te gast. Na twee jaar werken aan de parlementaire enquête naar gaswinning in Groningen heeft hij wel even recht op een weekje vrij. Zou je denken. Maar niets daarvan.Met Van der Lee spreken we over Groningen en de politiek. Over waarom mensen op rechtse partijen stemmen. Over de begroting en de meevaller van 11,5 miljard euro. En over campagne voeren en verkiezingsdebatten. Deze week met Leendert Beekman en Mark BeekhuisSee omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
Tom van der Lee: "Ik snap niet waarom mensen op rechtse partijen stemmen"
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Apr 15, 2026 ·28m
Mar 12, 2026 ·14m
Feb 17, 2026 ·21m
Feb 14, 2026 ·11m
Jan 5, 2026 ·61m
Dec 29, 2025 ·33m