EPISODE · Nov 17, 2022 · 41 MIN
Toyota bZ4X - hvor dårlig kan den være? + burde du solgt den bilen?
from Mil etter mil - en podcast om bil
Marius og håkon mimrer over bilene de begynner å angre på at de kvittet sge med. Håkon har kjørt elbilen Toyota bZ4X og reflekterer over dens irriterende og gledelige sider. Mercedes har kommet med en ny modell du antagelig ikke har lyst på, og hvorfor har noen BMW X5-er gitter i eksosen? Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
What this episode covers
Marius og håkon mimrer over bilene de begynner å angre på at de kvittet sge med. Håkon har kjørt elbilen Toyota bZ4X og reflekterer over dens irriterende og gledelige sider. Mercedes har kommet med en ny modell du antagelig ikke har lyst på, og hvorfor har noen BMW X5-er gitter i eksosen? Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
NOW PLAYING
Toyota bZ4X - hvor dårlig kan den være? + burde du solgt den bilen?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m