EPISODE · Sep 10, 2020 · 41 MIN
Tu Face Mask Ke Bra Cup?????
from Manap Mawi · host Manap Mawi
Soalan utama yang diajukan dalam episode ini...."Kenapa mask dia mcm cup coli....siap dengan lace lagik????" Episode ini dibawakan khas di Spotify dan Nakkahwin.com dengan kolaborasi bersama Portal Pemasaran Halal Singapura, HALALDUNIA.COM Lungsuri lelaman web mereka di www.halaldunia.com atau lelaman Facebook dan Instagram mereka di @HalalDunia untuk mendapatkan butiran butiran lanjut.
Embed this episode
NOW PLAYING
Tu Face Mask Ke Bra Cup?????
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.
Similar Podcasts
No similar podcasts found.