EPISODE · Jun 16, 2026 · 6 MIN
Vendelbohus vil forpagte Teatercafeen
from Skaga FM Interview
Vendelbohus har søgt om at blive ny forpagter af Teatercaféen på Vendsyssel Teater. Ambitionen er at skabe tættere samarbejde mellem to af kommunens største kulturinstitutioner. Nu skal politikerne tage stilling til, hvem der skal drive caféen fremover. Vi har besøg af direktør Jimmy Møller fra Vendelbohus. Vært: Henrik Ledet Find flere Skaga Podcast her: http://skagafm.dk/podcast/ eller der hvor du henter dine podcasts
NOW PLAYING
Vendelbohus vil forpagte Teatercafeen
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.