EPISODE · Mar 26, 2024 · 44 MIN
‘Verstappen en Alonso samen in één team gaat nooit werken’
from Telegraaf Formule 1-podcast · host De Telegraaf
In een nieuwe aflevering van de Formule 1-podcast van De Telegraaf bespreken verslaggever Erik van Haren en oud-coureur Christijan Albers de door Carlos Sainz gewonnen Grand Prix van Australië. Sainz gaf zijn visitekaartje af, maar moet na dit jaar vertrekken bij Ferrari. Dus vroegen veel luisteraars zich af: is er niet te vroeg afscheid van hem genomen? Ook de uitvalbeurt van Max Verstappen, de op gang komende stoelendans en de prestaties van onder meer McLaren en het tegenvallende Mercedes worden dit keer behandeld.See omnystudio.com/listener for privacy information.
NOW PLAYING
‘Verstappen en Alonso samen in één team gaat nooit werken’
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m