EPISODE · Feb 2, 2023 · 27 MIN
Vi ville ikke brukt den appen
from Giæver og gjengen
Har justisministerens mobiltelefon med TikTok vært en portåpner for fremmede makter. Et flertall av finske velgere vil inn i Nato nå, og gidder ikke vente på Sverige. Med Anders Giæver, Einar Otto Stangvik, Hanne Skartveit, og Per Olav Ødegård. Produsent Magne Antonsen. Ansvarlig redaktør Gard Steiro. Kontakt redaksjonen på [email protected]. Hør hver dag i VG-appen med VG+ og i Podme med premium. Hør hver fredag i alle podkast-apper.
What this episode covers
Har justisministerens mobiltelefon med TikTok vært en portåpner for fremmede makter. Et flertall av finske velgere vil inn i Nato nå, og gidder ikke vente på Sverige. Med Anders Giæver, Einar Otto Stangvik, Hanne Skartveit, og Per Olav Ødegård. Produsent Magne Antonsen. Ansvarlig redaktør Gard Steiro. Kontakt redaksjonen på [email protected]. Hør hver dag i VG-appen med VG+ og i Podme med premium. Hør hver fredag i alle podkast-apper.
NOW PLAYING
Vi ville ikke brukt den appen
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.