EPISODE · Jun 4, 2019 · 38 MIN
Waarom Vinden We Het Zo Erg Om Ouder Te Worden?
from Wat Ik Wou Dat Ik Wist · host Kelly
Ik ben afgelopen weekend 26 geworden en eigenlijk was het voor het eerst dat ik me niet meer trots op m'n leeftijd voelde. Ik had het stiekem best wel lekker gevonden om een aantal jaar 25 te blijven. Dat zette me aan het denken: waarom hebben we moeite met ouder worden? Waarom liegen mensen over hun leeftijd, staan tijdschriften bol van manieren om jong te blijven en liggen de schappen vol met anti-aging producten? In deze aflevering bespreek ik waarom zelfs twintigers nu al moeite hebben met ouder worden en wat de rol van de maatschappij hierin is.
What this episode covers
Ik ben afgelopen weekend 26 geworden en eigenlijk was het voor het eerst dat ik me niet meer trots op m'n leeftijd voelde. Ik had het stiekem best wel lekker gevonden om een aantal jaar 25 te blijven. Dat zette me aan het denken: waarom hebben we moeite met ouder worden? Waarom liegen mensen over hun leeftijd, staan tijdschriften bol van manieren om jong te blijven en liggen de schappen vol met anti-aging producten? In deze aflevering bespreek ik waarom zelfs twintigers nu al moeite hebben me...
NOW PLAYING
Waarom Vinden We Het Zo Erg Om Ouder Te Worden?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 22, 2026 ·27m
Jun 19, 2026 ·22m
Jun 19, 2026 ·42m
Jun 19, 2026 ·61m