EPISODE · Aug 31, 2020 · 35 MIN
‘We zijn verwend geraakt met podiumplek Verstappen’
from Telegraaf Formule 1-podcast · host De Telegraaf
Voorspelbaar en saai. Zo reageerden zowel Verstappen als Hamilton na de Grand Prix van België. Voormalig F1-coureur Christijan Albers vond het daarentegen een interessante race. Zou de Formule 1 spannender worden als Max Verstappen bij Mercedes gaat rijden? Verder gaat in deze aflevering van de Formule 1-podcast van De Telegraaf over het bandenmanagement van Red Bull, wat volgens Albers te zwaar weegt op het moment. Ook wordt de laatste stand van zaken bij de verschillende teams besproken en komt de typisch Nederlandse gewenning dat Max zo goed presteert aan bod. Is dat de reden dat men nu teleurgesteld is met een derde plek?See omnystudio.com/listener for privacy information.
What this episode covers
Voorspelbaar en saai. Zo reageerden zowel Verstappen als Hamilton na de Grand Prix van België. Voormalig F1-coureur Christijan Albers vond het daarentegen een interessante race. Zou de Formule 1 spannender worden als Max Verstappen bij Mercedes gaat...
NOW PLAYING
‘We zijn verwend geraakt met podiumplek Verstappen’
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Mar 26, 2026 ·1m
Jan 2, 2026 ·47m
Dec 21, 2025 ·46m