EPISODE · Mar 28, 2025 · 56 MIN
יש לנו אני של העבודה ואני של הבית?
from בטלים בשישי - אודיה קורן ונתן דטנר · host אודיה קורן ונתן דטנר
אודיה הגיעה היום עם שק של מרירויות כמו שמכנה את זה דליה גוטמן. אבל נתן הצליח להוציא אותה מזה, עד שהיא נזכרה שעוברים עכשיו לשעון קיץ. נתן הביא טקסט יפה של מיה טבת דיין על הסיבה בגללה הרבה מאיתנו כל-כך התרגשו מהכבש השישה-עשר. בעקבות העונה השנייה של "ניתוק" (Severance באנגלית) חשבנו על זה שבני המשפחה שלנו לא באמת מכירים אותנו בעבודה, ואולי שם אנחנו הרבה יותר מוצלחים? ובעקבות פרסום אופן מותו של פרופ' דניאל כהנמן שבחר לסיים את חייו, איך נדע מתי כדאי לפרוש (מהחיים ובכלל)
NOW PLAYING
יש לנו אני של העבודה ואני של הבית?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 3, 2026 ·42m
Jun 3, 2026 ·44m
May 20, 2026 ·42m
May 16, 2026 ·7m
May 7, 2026 ·7m
May 6, 2026 ·47m