''Sadede Gel'' podcast artwork

PODCAST · society

''Sadede Gel''

Karmaşıklığın ortasında,Dört arkadaşın yolu kesişti, bir mikrofon bir kulaklıkta.Derler ki; söz sükutsa gümüş altındır.Saçmalık da var, söz de ve gerçeklikte var gümüşte. Önce ele aldık farklı görüşleri, Kendimizce saygıyla söyledik düşüncelerimizi.Ortak noktamız sonuca ulaşabilmek, Bazı şeyleri kafaya takıyoruz ‘’sadede gel’’irsek.

  1. 8

    ''Sadede Gel'' 8-Bölüm : 90s forever

    Söyle sevgili hadi söyle hiç mi mutlu olmadık derken koşuyordu Mirkelam, öncesi takıp takıştıranlara kıl oluyordu Tarkan. Tövbe diyordu Levent Yüksel, hovardalığa ardından hişt hişt sakin ol diyordu Sertab sinirlenenlere. 90’lara damgasını vuran o ruhun temsilinde miyiz ? Hala yoksa 2000’lerin yenilikçi ama fast food melodi ve sözlerinde miyiz? Ya da fast love mu oldu her şey? Dönem, hangi dönem ? Sana dönem dönem yine geriye gidelim hissini hangisi yaratıyor ? :) Söylemek istersen, seni de bekleriz.

  2. 7

    ''Sadede Gel'' 7-Bölüm : Tali - ban

    Ana yoldan çıkıp tali yola girdiğinizde tekrar ana yola dönmek istediğinizde ana yoldan gelenlere yol verirsiniz. Bandıra bandıra kazaya sebebiyet vermez insanların canına kast etmezsiniz. Fakat, ilimin yolundan sapıp, sapkınlığın yoluna girip, tali yolda benim, otoban da benim , kurallar da benim, ben her şeyim derseniz o yol yol olmaktan çıkar kaotik, korkutucu, ölümcül bir hale gelir ve despot bir yönetim şekline dönüşür. Buna da tali-ban denir . Cahilliğin, vahşiliğin ve ilkelliğin hükmünü sürmeye çalışmak! Dünya gittikçe garip bir yer oldu ve olmaya devam ediyor sevgili hanımlar- beyler . Sürekli canımız sıkılıyor. Sürekli bir iç çekiş halindeyiz. Aslında şöyle “Kadir İnanır” gibi gönülden bir nara patlatasımız var! Fakat biz yine konuşuyoruz, konuştuk, sizde yorumlarınızı bizimle paylaşmak isterseniz bekliyoruz. Şöyle içinizden naraları patlata patlata bol rahatlamalı günler !“Heeeeeyt yieteer bee”. Büyük ve güzel değişimin ayak seslerinin kulaklarımızı bayram ettireceği günlere...Sevgiyle ve hayatla kalın…

  3. 6

    ''Sadede Gel'' 6-Bölüm : Sınırlı görünen ülkenin kapısız girişi

    Akın var akın güneşe akın, Güneşin zaptı yakın ! Demeyi çok isterdik sevgili dostlar fakat bu düzende sınırımızı bile zapt edemez duruma geldik. Bu durumda sanki şu cümle daha iyi özetler gibi, Akın var akın sınır kalmadı ülke de,  Kapısız ülkenin sıkıntıları yakın ! Vatandaş tedirgin. 10 yaşında ki çocuk her şeyi görebiliyorken göremeyen gözlere ve duyamayan ya da duymak istemeyen kulaklara bir kez de biz ses olalım istedik. Çayı kahveyi hazırlayın diyeceğim fakat bu krizde  dövizi toprağa ekecek duruma geleceğiz. Neyse demek istemiyoruz fakat neyse hatta ne ise ! Eğrisine doğrusuna, çirkinine güzeline ve güya uzaya çıkarken ! Yer yüzünde aşağı çakılmaya magmaya doğru bir yolculukta mıyız ya da sövdüğümüz şeylerin alayına gider durumunda mıyız ? Hadi gel ! Uzun ettik. Sen varsan hepimiz varız. Seviliyorsun aydınlık insan :)

  4. 5

    ''Sadede Gel'' 5-Bölüm : İnsanı yaşat ki devlet yaşasın, doğayı koru ki millet nefes alsın…

    “Sadede Gel”in 5. bölümünden herkese merhaba, bu hafta ülke gündeminizin en üst sırasındaki “orman yangını” içerikli bir sohbet gerçekleştirdik. Dilimiz döndüğünce toplumumuzun her kesiminin fikrini yansıtmaya ve çözüm önerileri üzerinde bir nebzede olsa katkı sağlamak istedik. Yitip giden canlarımıza ve doğamıza bir saygı duruşunda bulunduğumuz bölümümüz sizlerle…

  5. 4

    ''Sadede Gel'' 4 -Bölüm : Geçen yine 2002 yılındayız...

    “Sadede Gel”in 4.bölümünden herkese merhaba. Bu hafta zamanda yolculuk yaparak sizleri 2002 yılına geri götürüyoruz. O yılda yaşanan sosyal, ekonomik, sportif, teknolojik ve magazinsel olayları kendimize has bir üslup ile sizlerle buluşturuyoruz. Kimimiz ilkokulda, kimimiz ortaokul ya da lisede o yıllara ait neşe dolu anlarda bu programı dinlerken kendinizi bulabilirsiniz bizden söylemesi… Keyifli dinlemeler.

  6. 3

    ''Sadede Gel'' 3-Bölüm : Sevdik kaygılandık, güldük kaygılandık. Böyle ayrı kaygı olmaz.

    ''Sadede Gel'' in üçüncü bölümüyle sizleri selamlıyoruz. Şapkamızı önümüze alıyor ve “kaygı” üzerine konuşuyoruz. Kaygılıyız, kaygılısınız ve kaygılılar. Biliyoruz !  Peki kendimize haksızlık etmiyor muyuz?  Bunu düzeltebilir miyiz ?  Neden kaygılıyız ? Çok soru sorduk :)  Hadi gelin hep beraber cevapları bulup “Sadede Gel”elim.

  7. 2

    ''Sadede Gel'' - 2.Bölüm : Mozart ya da Vivaldi... ''Güzel''i aramak neydi ? Emekti.

    ''Sadede Gel'' in ikinci bölümden sevgiler.  Bu bölümde “Güzel nedir” ,“Toplumun sanat anlayışı”, “Estetik algısı” hakkında bir konuşma gerçekleştirdik. Kulaklıklarınızın sesini ayarlayın ya da hoparlörünüze bir tık daha ses verin, bir de yanınızda çayınız veya kahveniz varsa e hadi bizimle “sadede gel”in. Bekliyoruz…

  8. 1

    ''Sadede Gel'' - 1.Bölüm

    İlk bölümden herkese merhaba. Bu yepyeni programla youtube ve spotify’da kulaklarınızdayız. Peki biz bu ilk bölümde neler mi konuştuk ? Play tuşuna basmadan önce kısaca söyleyim. Kim olduğumuzu ve neler yaptığımızı anlattıktan sonra pilates üzerine, sanat üzerine, mimarlık üzerine ve siyaset üzerine fikirlerimizi paylaştık. Buyrun diyelim o zaman ve play tuşuna basıp kulaklığınızı takıp “sadede gelelim”. Sürçülisan ettikse affola... İyi dinlemeler :)

Type above to search every episode's transcript for a word or phrase. Matches are scoped to this podcast.

Searching…

We're indexing this podcast's transcripts for the first time — this can take a minute or two. We'll show results as soon as they're ready.

No matches for "" in this podcast's transcripts.

Showing of matches

No topics indexed yet for this podcast.

Loading reviews...

ABOUT THIS SHOW

Karmaşıklığın ortasında,Dört arkadaşın yolu kesişti, bir mikrofon bir kulaklıkta.Derler ki; söz sükutsa gümüş altındır.Saçmalık da var, söz de ve gerçeklikte var gümüşte. Önce ele aldık farklı görüşleri, Kendimizce saygıyla söyledik düşüncelerimizi.Ortak noktamız sonuca ulaşabilmek, Bazı şeyleri kafaya takıyoruz ‘’sadede gel’’irsek.

HOSTED BY

Sadedegel

Frequently Asked Questions

How many episodes does ''Sadede Gel'' have?

''Sadede Gel'' currently has 8 episodes available on PodParley. New episodes are automatically indexed when they're published to the podcast feed.

What is ''Sadede Gel'' about?

Karmaşıklığın ortasında,Dört arkadaşın yolu kesişti, bir mikrofon bir kulaklıkta.Derler ki; söz sükutsa gümüş altındır.Saçmalık da var, söz de ve gerçeklikte var gümüşte. Önce ele aldık farklı görüşleri, Kendimizce saygıyla söyledik düşüncelerimizi.Ortak noktamız sonuca ulaşabilmek, Bazı şeyleri...

How often does ''Sadede Gel'' release new episodes?

''Sadede Gel'' has 8 episodes. Check the episode list to see recent publication dates and frequency.

Where can I listen to ''Sadede Gel''?

You can listen to ''Sadede Gel'' on PodParley by clicking any episode. We provide an embedded audio player for direct listening, and you can also subscribe via your preferred podcast app using the RSS feed.

Who hosts ''Sadede Gel''?

''Sadede Gel'' is created and hosted by Sadedegel.
URL copied to clipboard!