EPISODE · Jan 27, 2023 · 46 MIN
#29 - Eivätkö osingot olekaan aina hyvä juttu, Kevin van Dessel & Teemu Liila?
from RAHA-ASIAA · host Suvi Schwab
Siis mitä?! Osingothan ovat puhdasta tuottoa sijoitukselle, miksi ne eivät olisi hyvä juttu? Tässä jaksossa pureudutaan yhdessä @Sijoituskasti herrasmiesten kanssa osinkojen problematiikkaan. Tässä jaksossa opit: Mitä eri tapoja yrityksillä on käyttää voitoista tehtyjä rahoja? Miksi yritykset joskus ostavat omia osakkeitaan? Mikä on osinko ja milloin yritysten tulisi sitä jakaa? Milloin yritysten ei missään nimessä kannattaisi jakaa osinkoa? Mistä voi tietää kuinka tuottavia investointeja yritys olisi voinut sillä rahalla tehdä, jonka se on päättänyt maksaa osinkoina? Paljonko olemassa olevista rahoista yrityksen pitäisi enintään maksaa osinkoja? Miksi jotkut yritykset maksavat osinkoa vaikka se ei olisi järkevää? Miten yritykset joskus pystyvät maksamaan osinkoja, vaikka heillä ei olisi siihen varaa? Miksi yritysten olisi hyvä kasvattaa osinkoaan vuosittain? Sijoituskästin Instagram Sijoituskästin TikTok Sijoituskästin Youtube Sosiaalinen media: RAHA-ASIAA Instagram RAHA-ASIAAn sisar ASUNTOASIAA Instagram #osingot #osinko #pörssi #osinkosijoittaminen #osakesijoittaminen #pörssisijoittaminen #sijoituskästi #sijoituskasti #sijotuskästi #sijoituskasti #pörssiyritykset #yritykset #yrittäminen #rahaasiaa #podcastsuomi #raha #rahapodcast #rahapodi #sijoituspodi #sijoittaminen #sijoitus #sijoittaja #rahapuhetta #rahajakso #säästäminen #säästäminenjasijoittaminen
What this episode covers
Siis mitä?! Osingothan ovat puhdasta tuottoa sijoitukselle, miksi ne eivät olisi hyvä juttu? Tässä jaksossa pureudutaan yhdessä @Sijoituskasti herrasmiesten kanssa osinkojen problematiikkaan. Tässä jaksossa opit: Mitä eri tapoja yrityksillä on käyttää voitoista tehtyjä rahoja? Miksi yritykset joskus ostavat omia osakkeitaan? Mikä on osinko ja milloin yritysten tulisi sitä jakaa? Milloin yritysten ei missään nimessä kannattaisi jakaa osinkoa? Mistä voi tietää kuinka tuottavia investointeja yritys olisi voinut sillä rahalla tehdä, jonka se on päättänyt maksaa osinkoina? Paljonko olemassa olevista rahoista yrityksen pitäisi enintään maksaa osinkoja? Miksi jotkut yritykset maksavat osinkoa vaikka se ei olisi järkevää? Miten yritykset joskus pystyvät maksamaan osinkoja, vaikka heillä ei olisi siihen varaa? Miksi yritysten olisi hyvä kasvattaa osinkoaan vuosittain? Sijoituskästin Instagram Sijoituskästin TikTok Sijoituskästin Youtube Sosiaalinen media: RAHA-ASIAA Instagram RAHA-ASIAAn sisar ASUNTOASIAA Instagram #osingot #osinko #pörssi #osinkosijoittaminen #osakesijoittaminen #pörssisijoittaminen #sijoituskästi #sijoituskasti #sijotuskästi #sijoituskasti #pörssiyritykset #yritykset #yrittäminen #rahaasiaa #podcastsuomi #raha #rahapodcast #rahapodi #sijoituspodi #sijoittaminen #sijoitus #sijoittaja #rahapuhetta #rahajakso #säästäminen #säästäminenjasijoittaminen
NOW PLAYING
#29 - Eivätkö osingot olekaan aina hyvä juttu, Kevin van Dessel & Teemu Liila?
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 25, 2026 ·11m
Jun 14, 2026 ·7m
Jun 8, 2026 ·6m
May 31, 2026 ·5m
May 28, 2026 ·123m