EPISODE · Mar 11, 2024 · 57 MIN
#41 - Het pad van Debbie van Norel - Van overleven naar leven
from Het pad van een introvert · host Marijke van Zelst
In weer een nieuwe aflevering is Debbie van Norel te gast. Debbie is therapeut en ze werkt vanuit haar eigen bedrijf De Inspiloog. Na haar studie Pedagogische Wetenschappen ging Debbie aan de slag binnen de GGZ. Ambitieus maakte zij verschillende stappen, bewandelde ze het ''logische'' pad, werkte ze 50-60 uur in de week en deed ze wat er van haar verwacht werd. Tot haar lijf begon te protesteren. Ze ging over haar grenzen en merkte steeds meer twijfel omhoog komen. Het paste niet meer. Ondanks dat ze vanuit huis meegekregen had haar oude schoenen niet weg te gooien voor ze nieuwe had, nam ze ontslag en vertrok ze naar Azië. We hebben het in deze aflevering over: - waar Debbie binnen de GGZ tegenaan liep en hoe zij zich daarin soms een vreemde eend in de bijt voelde. - wat het reizen Debbie heeft gebracht en hoe ze weer terug kwam. - hoe Debbie van leven naar overleven is gegaan. - hoe het Sjamanisme op haar pad is gekomen en haar heeft geholpen een brug te slaan tussen het reguliere en het spirituele. Een mooi gesprek over hoe het toepassen van je intrinsieke motivatie je weer kan laten spelen. Veel luisterplezier! =Debbie= www.deinspiloog.nl @de_inspiloog =Marijke= www.marijkevanzelst.nl @marijkevanzelst.nl
What this episode covers
In weer een nieuwe aflevering is Debbie van Norel te gast. Debbie is therapeut en ze werkt vanuit haar eigen bedrijf De Inspiloog. Na haar studie Pedagogische Wetenschappen ging Debbie aan de slag binnen de GGZ. Ambitieus maakte zij verschillende stappen, bewandelde ze het ''logische'' pad, werkte ze 50-60 uur in de week en deed ze wat er van haar verwacht werd. Tot haar lijf begon te protesteren. Ze ging over haar grenzen en merkte steeds meer twijfel omhoog komen. Het paste niet meer. Ondanks dat ze vanuit huis meegekregen had haar oude schoenen niet weg te gooien voor ze nieuwe had, nam ze ontslag en vertrok ze naar Azië. We hebben het in deze aflevering over: - waar Debbie binnen de GGZ tegenaan liep en hoe zij zich daarin soms een vreemde eend in de bijt voelde. - wat het reizen Debbie heeft gebracht en hoe ze weer terug kwam. - hoe Debbie van leven naar overleven is gegaan. - hoe het Sjamanisme op haar pad is gekomen en haar heeft geholpen een brug te slaan tussen het reguliere en het spirituele. Een mooi gesprek over hoe het toepassen van je intrinsieke motivatie je weer kan laten spelen. Veel luisterplezier! =Debbie= www.deinspiloog.nl @de_inspiloog =Marijke= www.marijkevanzelst.nl @marijkevanzelst.nl
NOW PLAYING
#41 - Het pad van Debbie van Norel - Van overleven naar leven
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Oct 29, 2023 ·10m
Oct 29, 2023 ·10m
Oct 29, 2023 ·10m
Oct 29, 2023 ·10m
Oct 29, 2023 ·10m
Oct 29, 2023 ·10m