EPISODE · Jun 16, 2018 · 30 MIN
בן וולקוב- גייסתי 45 מיליון דולר וזה מסוכן
from דקות או פחות 30 · host אביב פרנקל
אם תשאלו את בן וולקוב המייסד והמנכ"ל של הסטרטאפ "אוטונומו" תחום האוטו-טק הישראלי חווה מצב של "בועתיות". בין הגיוסים הגדולים, האקזיטים המרשימים קיימת סכנה שלא כל החברות המבטיחות יצליחו לעמוד ביעד. אוטונומו שהוקמה לפני כשנתיים וחצי והקימה מערכת של מרקט פלייס לסחר במידע שמופק על ידי מכוניות הצליחה לסגור שותפויות עם לפחות 10 יצרניות רכב ולגייס לא פחות מ-45 מיליון דולר ממשקיעים חשובים בישראל ובעולם, אבל ע"פ וולקוב לפעמים דווקא העובדה שיש לך חשבון בנק מלא הופכת את החברה שלך לפגיעה במיוחד.
What this episode covers
אם תשאלו את בן וולקוב המייסד והמנכ"ל של הסטרטאפ "אוטונומו" תחום האוטו-טק הישראלי חווה מצב של "בועתיות". בין הגיוסים הגדולים, האקזיטים המרשימים קיימת סכנה שלא כל החברות המבטיחות יצליחו לעמוד ביעד. אוטונומו שהוקמה לפני כשנתיים וחצי והקימה מערכת של מרקט פלייס לסחר במידע שמופק על ידי מכוניות הצליחה לסגור שותפויות עם לפחות 10 יצרניות רכב ולגייס לא פחות מ-45 מיליון דולר ממשקיעים חשובים בישראל ובעולם, אבל ע"פ וולקוב לפעמים דווקא העובדה שיש לך חשבון בנק מלא הופכת את החברה שלך לפגיעה במיוחד.
NOW PLAYING
בן וולקוב- גייסתי 45 מיליון דולר וזה מסוכן
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.