EPISODE · Mar 30, 2025 · 1H 4M
Ferran Sáez: "No soc optimista però tinc molta esperança"
from El divan, amb Sílvia Cóppulo
Reflexionem sobre el nostre pas per la vida al costat de Ferran Sáez, escriptor de la Granja d'Escarp (Segrià), que, malgrat ser doctor en Filosofia, se sent més còmode sent reconegut com a autor de llibres. Tot i això, també el podríem definir com a musicòleg (té una col·lecció de més de 500 instruments); pensador pessimista, o directament com un home renaixentista: diu que el sentit de la vida és buscar el sentit de la vida i renuncia a tot tipus de tecnologia digital per seguir mirant la cara de la gent que es creua pel carrer i dialogar amb les estrelles abans d'anar a dormir. Xxxt! Orelles ben obertes, que parla en Ferran Sáez.
What this episode covers
Reflexionem sobre el nostre pas per la vida al costat de Ferran Sáez, escriptor de la Granja d'Escarp (Segrià), que, malgrat ser doctor en Filosofia, se sent més còmode sent reconegut com a autor de llibres. Tot i això, també el podríem definir com a musicòleg (té una col·lecció de més de 500 instruments); pensador pessimista, o directament com un home renaixentista: diu que el sentit de la vida és buscar el sentit de la vida i renuncia a tot tipus de tecnologia digital per seguir mirant la cara de la gent que es creua pel carrer i dialogar amb les estrelles abans d'anar a dormir. Xxxt! Orelles ben obertes, que parla en Ferran Sáez.
NOW PLAYING
Ferran Sáez: "No soc optimista però tinc molta esperança"
No transcript for this episode yet