EPISODE · Jun 21, 2026 · 38 MIN
למה אני חווה נפילות כל כך קשות? | פרשת בלק
from פרשת השבוע - נפש ופרקטיקה
כל אחד מאיתנו מכיר את זה. אנחנו מרגישים שאנחנו מתקדמים, גדלים. ואז, בלי שום סיבה, משהו משתנה. ההתלהבות נעלמת, נדמה שאנחנו תקועים, ולפעמים אפילו הולכים אחורה.ובלב עולה השאלה: למה? אם אני באמת רוצה להתקרב לה', למה אני מוצא את עצמי שוב ושוב במקומות שלא רציתי להיות בהם? ולמה הנפילות שלי כל כך קשות?דווקא פרשת בלק — הקרויה על שם הרשע הגדול ביותר — פותחת אור חדש על השאלה הזאת.הרב שבתי סלבטיצקי לוקח אותנו אל הסוד שמסתתר מאחורי כל נפילה: הירידה איננה ריחוק, אלא שליחות. כל מקום שאליו ירדת, נועד כדי להעלות משם ניצוץ שרק אתה יכול להאיר.הרב סלבטיצקי משתף בסיפור מדהים על יהודי נשכח בקצה אפריקה, שגילה שגם במקום הרחוק מכול — מישהו זכר אותו. ומאותו מקום נמוך בדיוק, נולד המשיח.
NOW PLAYING
למה אני חווה נפילות כל כך קשות? | פרשת בלק
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
Jun 24, 2026 ·43m
Jun 23, 2026 ·40m
Jun 23, 2026 ·29m
Jun 23, 2026 ·22m