EPISODE · Sep 26, 2017 · 53 MIN
Ramón Cotarelo: "Si guanya el 'sí' per un vot, trobo raonable que es declari la independència"
from El divan, amb Sílvia Cóppulo
En una conversa amb Sílvia Cóppulo, el politòleg i catedràtic de Ciències Polítiques Ramón Cotarelo diu que si guanya el "sí" en el referèndum del primer d'octubre es proclamarà per tercera vegada la República Catalana i, si guanya el "no", començarà de nou tot el procés. A més, Cotarelo ha destacat les contradiccions que, segons ell, estan fent els membres del l'executiu de Mariano Rajoy sobre la votació del 1-O.
What this episode covers
En una conversa amb Sílvia Cóppulo, el politòleg i catedràtic de Ciències Polítiques Ramón Cotarelo diu que si guanya el "sí" en el referèndum del primer d'octubre es proclamarà per tercera vegada la República Catalana i, si guanya el "no", començarà de nou tot el procés. A més, Cotarelo ha destacat les contradiccions que, segons ell, estan fent els membres del l'executiu de Mariano Rajoy sobre la votació del 1-O.
NOW PLAYING
Ramón Cotarelo: "Si guanya el 'sí' per un vot, trobo raonable que es declari la independència"
No transcript for this episode yet