EPISODE · Aug 22, 2020 · 28 MIN
רני ולינגשטיין - למה סגרתי את אוריקס
from דקות או פחות 30 · host אביב פרנקל
זה אחד הפרקים הכי אמוציונליים שהיו לנו. בראיון ראשון, שנה אחרי שהימם את תעשיית ההייטק הישראלית, רני ולינגשטיין מנכ״ל אוריקס וויז׳ן, והאיש שגייס עבורה 67 מיליון דולר, מספר לראשונה מה גרם לו יום אחד לכנס את העובדים ולהודיע להם שלמרות שבקופה של החברה יש עדיין 40 מיליון דולר, כסף שמספיק ללפחות עוד 4 שנים, הוא החליט בעצה אחת עם הדירקטוריון, לסגור את החברה שפיתחה ליידארים לתעשיית הרכב האוטונומי. מה הוא למד בתהליך, האם נראה מתישהו מכוניות אוטונומיות ועד כמה ציוץ אחד של אלון מאסק שקבר את הקונספט של הלידאר השפיע על ההחלטה הדרמטית, ששמה בצל את ההרפתקה הקודמת של רני, מכירת אינטוסל לסיסקו ב-475 מיליון דולר. הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/30pod הטוויטר שלנו https://twitter.com/30pod האינסטגרם שלנו https://www.instagram.com/30orlesspod/
What this episode covers
זה אחד הפרקים הכי אמוציונליים שהיו לנו. בראיון ראשון, שנה אחרי שהימם את תעשיית ההייטק הישראלית, רני ולינגשטיין מנכ״ל אוריקס וויז׳ן, והאיש שגייס עבורה 67 מיליון דולר, מספר לראשונה מה גרם לו יום אחד לכנס את העובדים ולהודיע להם שלמרות שבקופה של החברה יש עדיין 40 מיליון דולר, כסף שמספיק ללפחות עוד 4 שנים, הוא החליט בעצה אחת עם הדירקטוריון, לסגור את החברה שפיתחה ליידארים לתעשיית הרכב האוטונומי. מה הוא למד בתהליך, האם נראה מתישהו מכוניות אוטונומיות ועד כמה ציוץ אחד של אלון מאסק שקבר את הקונספט של הלידאר השפיע על ההחלטה הדרמטית, ששמה בצל את ההרפתקה הקודמת של רני, מכירת אינטוסל לסיסקו ב-475 מיליון דולר. הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/30pod הטוויטר שלנו https://twitter.com/30pod האינסטגרם שלנו https://www.instagram.com/30orlesspod/
NOW PLAYING
רני ולינגשטיין - למה סגרתי את אוריקס
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.