EPISODE · Mar 30, 2022 · 54 MIN
Salut mental: Ningú voldria estar dins d'un pou, oi?
from El divan, amb Sílvia Cóppulo
"Passejava amb una síndria a la mà pensant que era la Terra. La fase d'eufòria és molt llaminera", diu en Félix Soria. En Javier Cuesta afegeix: "Com se surt de tres anys de depressió? A les escoles, jo dono la meva visió de la malaltia mental. Ara començo a assaborir la vida." I la Mariona Muñoz, la més jove, rebla: "El bullying et pot matar. Una anorèxia és com una addicció mental. Sense adonar-nos-en acabem controlant el nostre cos com si fos una droga." Tots tres són ponents de "Ments despertes" del Grup SomVia. Van a les escoles a explicar als adolescents què és tenir un diagnòstic de salut mental. En primera persona. Al divan ens expliquen com viuen, què senten i què els il·lusiona, amb la psicòloga Sílvia García Márquez.
What this episode covers
"Passejava amb una síndria a la mà pensant que era la Terra. La fase d'eufòria és molt llaminera", diu en Félix Soria. En Javier Cuesta afegeix: "Com se surt de tres anys de depressió? A les escoles, jo dono la meva visió de la malaltia mental. Ara començo a assaborir la vida." I la Mariona Muñoz, la més jove, rebla: "El bullying et pot matar. Una anorèxia és com una addicció mental. Sense adonar-nos-en acabem controlant el nostre cos com si fos una droga." Tots tres són ponents de "Ments despertes" del Grup SomVia. Van a les escoles a explicar als adolescents què és tenir un diagnòstic de salut mental. En primera persona. Al divan ens expliquen com viuen, què senten i què els il·lusiona, amb la psicòloga Sílvia García Márquez.
NOW PLAYING
Salut mental: Ningú voldria estar dins d'un pou, oi?
No transcript for this episode yet