EPISODE · Jan 11, 2020 · 30 MIN
עודד גל - איך בונים מוצר ששוווה 18 מיליארד דולר
from דקות או פחות 30 · host אביב פרנקל
בין ההנפקות המאכזבות של אובר, ליפט וסלאק, וההתרסקות של וויוורק לפני שהספיקה בכלל להנפיק, בלטה מעל כולם, זום, פלטפורמת התקשורת הארגונית שהונפקה השנה והניבה למשקיעים שלה תשואה של כ-100 כשהגיעה לשווי שוק של כ- 18 מיליארד דולר. עודד גל היה בוול סטריט ביום שבו הפעמון צלצל, מאחר ובארבע השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ״ל המוצר הבכיר של החברה (Chief Product Officer). איך מנהל המוצר הישראלי התברג לאחד התפקידים הבכירים בעמק הסיליקון, מה עשה את זום למה שהיא בשוק רווי של מערכות תקשורת וידיאו כמו סקייפ, וובקס, הנגאואטס ואחרות. תפסנו אותו לשיחה בעיצומו של ביקור מולדת, על סיליקון וואלי, סטרטאפ ניישן ומה שביניהם. הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/30pod הטוויטר שלנו https://twitter.com/30pod האינסטגרם שלנו https://www.instagram.com/30orlesspod/
What this episode covers
בין ההנפקות המאכזבות של אובר, ליפט וסלאק, וההתרסקות של וויוורק לפני שהספיקה בכלל להנפיק, בלטה מעל כולם, זום, פלטפורמת התקשורת הארגונית שהונפקה השנה והניבה למשקיעים שלה תשואה של כ-100 כשהגיעה לשווי שוק של כ- 18 מיליארד דולר. עודד גל היה בוול סטריט ביום שבו הפעמון צלצל, מאחר ובארבע השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ״ל המוצר הבכיר של החברה (Chief Product Officer). איך מנהל המוצר הישראלי התברג לאחד התפקידים הבכירים בעמק הסיליקון, מה עשה את זום למה שהיא בשוק רווי של מערכות תקשורת וידיאו כמו סקייפ, וובקס, הנגאואטס ואחרות. תפסנו אותו לשיחה בעיצומו של ביקור מולדת, על סיליקון וואלי, סטרטאפ ניישן ומה שביניהם. הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/30pod הטוויטר שלנו https://twitter.com/30pod האינסטגרם שלנו https://www.instagram.com/30orlesspod/
NOW PLAYING
עודד גל - איך בונים מוצר ששוווה 18 מיליארד דולר
No transcript for this episode yet
Similar Episodes
No similar episodes found.